top of page

What's Cooking?

מה הערך של פייק ניוז, ורק בכדי ליצור בולטות אישית רגעית?

קשקוש פומפוזי בוועידת #MADGLOBES

 

מאמר בגלובס ״אנחנו רוצים למכור ולמכור, ועולם השיווק הגיע לעברי פי פחת. הקונספציה המותגית קרסה״

 

אחד הכלים המוכרים והעתיקים למשיכת תשומת לב במדיה זו סנסציה או אמירה סנסציונית. אך כדי שהסנציה (מצחיקה, דרמטית, סקסיסטית) תיצור למותג ערך גם בטווח הארוך, עליה להיות גם אמינה וגם לדבוק בערכים ובאייכויות של עצמה.

חבל שיש דמויות המוכרות את נשמתם ומקצועיותם לשטן בגלל שיטחיות ולו בכדי לנסות להתבלט. בסופו של יום אמירות שגויות או ריקות מתוכן שכל מטרתן היא למשוך תשומת לב פוגעות באדם, בחברה או במותג שעשה זאת. כך עשה נועם מנלה בכנס #MADGLOBES.
#מנלה כנראה לא באמת מבין או מעולם לא העמיק במשמעות המושג מותג, בעידן הישן ואו החדש אם אמר בוועידה ״כל הקונספציה המותגית קרסה... עולם המיתוג צריך להמציא את עצמו מחדש... ״ 

באותו זמן שדברים אלו נאמרו כנראה ישבתי באולם אחר והקשבתי רוב קשב למייקל פרוהליך, מנכ״ל #OgilvyEMEA שתכלס ירד על כל אלה היוצאים בהצהרות ריקות מתוכן כמו: Brand is dad וכו׳ וכו׳. פרוהליך אמר: 

״הפרסום מת, החברות הגדולות מתות, רק הדבר החדש הוא שישרוד. והדבר היחיד שנהיה חזק מאי פעם הוא הכוח של המותגים".

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001197188

 

מר מנלה, מותג זה לא פרסום ותפקיד השיווק הוא לשווק את המותג לפי ערכיו ועל כל רבדיו וצינורות הקשר שלו עם הלקוח ולא ״תפקיד השיווק הוא קודם כל לא להזיק,... העולם הישן קרס״. מותג היה, נשאר ויהיה גם בעידן החדש ישות הרבה יותר עמוקה מפרסום וחשיפה. כמו שגם פרוהליך הציג - עוד הרבה לפניך בעידן הטרנספורמציה כבר יצאו בהצהרות שטחיות כמו ״המותג מת״, אך כל אלה שאמרו זאת, או שלא מבינים את המשמעות העמוקה של מיתוג, או אולי סתם רוצים ליצור כותרות חסרות תוכן וכולם מתבדים שוב ושוב. וכן, גם גוף עם פרסום סוף הדרך שיוצר על ידי כך חשיפה אך אין לו עומק עם רבדים מותגיים אמיתיים, הוא לא מותג או בעצם יוצר לעצמו מיתוג רע וסופו שכנראה יקרוס. דוגמאות רבות לכך. 

 

דברים שנוגעים לייצור האנושי כנראה לא ישתנו ובגללן המותג יישאר לעד, רק שהכלים לטפל בו וצינורות הקשר והחיבור עם הלקוח ישתנו עם הקידמה. 

יש לנו נטיה להאמין שהוועידה בוחרת את המשתתפים בפנלים לפי מקצועיותם ואנחנו סומכים עליהם. חבל לגרום נזק למותג, שבמקרה הזה שמו נועם מנלה, בלומר דברים לא בדוקים רק בשם הפופוליזם.

Each image is an article.
You can click and read...

Just give us a sign and we'll be there to set a discussion about marketing without any commitment on your part. Contact us

bottom of page